Witam na moim blogu

Torty i ogród to moja pasja.
Torty- każda uroczystość rodzinna to ważne wydarzenie w życiu każdego człowieka, uważam, że warto uświetnić tak wyjątkowy dzień.
Chwila w której twarz solenizanta promienieje radością i zachwytem jest bezcenna.
Czas poświęcony na przygotowanie tortu jest naprawdę wart tego widoku.

Ogród- tam codziennie staje się jakiś cud.
Coś kwitnie kolorowo i jest zachwycające.
Czasem samo wyrośnie.
Czasem pomagamy troszeczkę Matce Naturze być doskonałą.

wtorek, 26 maja 2015

Dla Mamy



Ty jedna mnie zrozumiesz Ty
Bo przecież wychowałaś mnie
Nosiłaś mnie na rękach swych
Klęczałaś przy kołysce mej

Mamo, moja mamo kochana,
Od Boga nam dana. 
Ja tak bardzo kocham Cię

A gdy minęło parę lat
Odeszłaś gdzieś na tamten świat
Teraz przychodzę na Twój grób
Przynoszę bukiet białych róż

Mamo moja mamo kochana,
do Boga zabrana.
Ja tak bardzo kocham Cię.

Dekoracje z okazji Pierwszej rocznicy śmierci i dnia Matki





Już tylko tyle mogę zrobić.

4 komentarze: