Witam na moim blogu

Torty i ogród to moja pasja.
Torty- każda uroczystość rodzinna to ważne wydarzenie w życiu każdego człowieka, uważam, że warto uświetnić tak wyjątkowy dzień.
Chwila w której twarz solenizanta promienieje radością i zachwytem jest bezcenna.
Czas poświęcony na przygotowanie tortu jest naprawdę wart tego widoku.

Ogród- tam codziennie staje się jakiś cud.
Coś kwitnie kolorowo i jest zachwycające.
Czasem samo wyrośnie.
Czasem pomagamy troszeczkę Matce Naturze być doskonałą.

czwartek, 23 października 2014

Motyle

Niestety, chłodno się zrobiło i deszczowo, ale przez ostatnie trzy tygodnie miałam w ogrodzie kolorowych gości. O tej porze roku to niespotykany widok. Na kwiatach aksamitki rozgościły się motyle. Siedziały i jadły. Raczej płochliwe stworzonka, nie reagowały w ogóle kiedy robiłam im zdjęcia. Były tak głodne, że czasem nawet trzy siedziały na jednym kwiatku.







Zdjęcia nie są robione z przybliżenia. Głodne i pochłonięte jedzeniem motyle, można było normalnie dotknąć. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam.




Na koniec sesji zdjęciowej przyleciała biedroneczka


2 komentarze:

  1. Piękny jest świat motyli, zawsze mnie oczarowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, piękny, szkoda tylko że tak krótko żyją.

    OdpowiedzUsuń